با دانلود رایگان و نصب افزونه digits قابلیت ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره موبایل به سایت وردپرس شما اضافه می شود و کاربران سایت شما می توانند بدون نیاز به ایمیل در سایت شما عضو شوند.

کاربرد افزونه digits چیست؟

احتمالاً تاکنون با سایت و اپلیکیشن هایی مواجه شده‌اید که فرآیند ثبت نام در آن‌ها بسیار ساده است. به‌طور مثال برای ثبت نام در دیجی کالا، اسنپ یا تلگرام هیچ‌چیز دیگری به‌جز شماره تلفن نیاز نیست! درصورتی‌که برای ثبت نام در برخی از وب‌سایت‌ها باید حتماً از یک ایمیل استفاده شود.

افزونه دیجیتس به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به واردکردن ایمیل توسط کاربر، قابلیت ثبت نام با شماره تماس را برای آن‌ها فراهم کنید. بعد از نصب پلاگین دیجیتس روی وب‌سایتتان، کاربران شما تنها با واردکردن شماره تماسشان می‌توانند ثبت نام کنند یا وارد سایت شوند.

با استفاده از افزونه دیجیت، نیازی نیست تا برای فراهم کردن قابلیت ثبت نام با شماره موبایل، کد نویسی انجام دهید.

افزونه دیجیتس بهترین افزونه برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل و ارسال کد فعال‌سازی OTP برای وردپرس است.

دانلود رایگان افزونه دیجیتس

شما می توانید افزونه دیجیتس را از سایت پنل ارسال پیامک کاشان اس ام اس به صورت رایگان دانلود نمایید، بعد از دانلود رایگان افزونه digits در سایت وردپرسی خود از منو سمت راست > افزونه ها > افزودن > فایل zip افزونه دیجیتس را بازگذاری نمایید.

دانلود رایگان افزونه دیجیتس

بعد از فعال سازی دیجیتس برای انجام تنظیمات از منو سمت راست > تنظیمات > digits را انتخاب نمایید.

پیکربندی افزونه دیجیتس

در فیلد نام کاربری : نام کاربری ورود به سامانه پیامکی
در فیلد رمز : رمز ورود به سامانه پیامکی
خط ارسال کننده پیامک: 3000505 زیرا خط خدماتی بوده و پیامک احراز هویت و ارسال کد تایید به شماره های بلک لیست با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال می شود.

دو فیلد send as sample و shop name را خالی رها کنید و دقت داشته باشید در صورتی که مقداری در این دو فیلد قرار داده شود دیگر پیامک کد فعال سازی ارسال نمی شود.

ثبت پترن برای ارسال پیامک در 5 ثانیه

برای اینکه پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه و بدون تایید ناظر انسانی از طریق خط خدماتی اشتراکی ارسال شود در سایت فراز اس ام اس از منو سمت راست > ارسال بر اساس پترن را کلیک کرده و پترن زیر را ثبت نمایید

بعد از ثبت پترن، سامانه پیامک کاشان اس ام اس به شما یک کد، به عنوان کد پترن می دهد فرض کنید کد پترن شما x باشد. حال نوبت به تنظیمات بخش پیکربندی اصلی در افزونه digits رسیده است، تنظیمات این بخش مهم است بنابراین در انجام این موارد دقت لازمه را منظور نمایید تا مشکلی در ارسال پیامک بوجود نیاید.

Patterncode:x;code:%OTP%

دقیقا همین عبارت بالا را در بخش متن نمونه ( تنظیمات دیجیتس > تب پیکربندی اصلی) کپی کرده و به جای x کد پترن ساخته شده در پنل پیامک خدماتی را وارد نمایید.

دانلود رایگان افزونه دیجیتس

کار تنظیم افزونه DIGITS به پایان رسیده است، در بخش تنظیمات پنل پیامکی، شماره تماس خود را وارد کنید می بایست پیامک در کمتر از 5 ثانیه به گوشی شما ارسال شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست